Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Πως η εμπάθεια και η εντεταλμένη αποστολή και υπηρεσία, σε κάνουν να αγνοείς σκόπιμα την δύναμη των εγγράφων και το αυταπόδεικτο.


  Μια ακόμα " επίθεση " με καθαρά προσωπικό χαρακτήρα δέχτηκα από τον δηλωμένο ψηφοφόρο μου στις προηγούμενες Δημοτικές Εκλογές κ. Βασίλη Γκάτσο. Σύνηθες φαινόμενο, 3,5 χρόνια τώρα, που δεν με ξενίζει. Επειδή όμως είναι και εντελώς προσωπική και εμφανίζει κάποια καινούρια στοιχεία, είμαι αναγκασμένος και εγώ να απευθυνθώ στους συνδημότες μας και να θέσω στην κρίση τους την αποψή μου για αυτό το καθ' όλα άθλιο, υποβολιμιαίο και κατευθυνόμενο λιβελογράφημα, που είναι μέρος μιας μεγάλης και ενορχηστρωμένης επίθεσης στο πρόσωπό μου.
  Ο κ. Βασίλης Γκάτσος αντιπαρέρχεται τεχνηέντως την αναφορά μου με γεγονότα και έγγραφα στο μείζον, από κάθε πλευρά, πρόβλημα της απένταξης και επανένταξης του έργου της αποχέτευσης του πρώην Δήμου Κρανιδίου και ως " καλός στρατιώτης " αναλαμβάνει να σώσει όλους όσους έχουν τις τεράστιες ευθύνες και όχι μόνο, τυρβάζοντας ως συνήθως περί άλλων. Αυτό όμως το κάνει με τόσο άκομψο τρόπο, που για μια ακόμα φορά αυτοεκτίθεται.
  Με κατηγορεί ότι δεν τήρησα τις διακυρήξεις μου και όσα είχα γράψει προεκλογικά και τα οποία τον παρέσυραν ως λέει να με ψηφίσει. Όσα είχα γράψει και πει προεκλογικά και μεταγενέστερα τα λέω και σήμερα και στα 3,5 χρόνια τα τήρησα στο ακέραιο. Από την θέση του Αντιδημάρχου, του Προέδρου της Οικονομικής Επιτροπής και του Δημοτικού Συμβούλου λειτούργησα πάντα με μοναδικό και αποκλειστικό γνώμονα το κοινό συμφέρον του Δήμου και των Δημοτών και τήρησα ως πίστευα και πιστεύω το πρόσωπο του Αυτοδιοικητικού, που θέλει ο νομοθέτης, ο όρκος που έδωσα και οι συνδημότες και συνδημότισσές μου. Σεβάστηκα πάνω από όλα και το 1 ευρώ που πρόσφεραν οι δημότες μας στο ταμείο του Δήμου. Φρόντισα και προσπάθησα να έχω ένα πρόσωπο αιρετού, αντιδιαμετρικά αντίθετο από αυτό που οι Ερμιονίτες γνωρίσαμε στο παρελθόν και καταδικάσαμε και που δυστυχώς ακόμα θυμάται και εξυμνεί ο κ. Βασίλης Γκάτσος.
  Θεωρώ πως και εγώ μαζί με τον Δήμαρχο και άλλους συναδέλφους με τις θέσεις, την στάση και την ψήφο μας τιμήσαμε την εμπιστοσύνη των Δημοτών μας και σταθήκαμε πάντα και πρωταρχικά αλληλέγγυοι και αφιερωμένοι στο συμφέρον του Δήμου και των Δημοτών και ενάντιοι στις οποιεσδήποτε επιζήμιες για τον Δήμο και τους Δημότες, λογικές των οργανωμένων και μη, άνομων συμφερόντων. Και αυτό αποδεικνύεται απο την λυσσαλέα επίθεση που διαρκώς δεχόμαστε αλλά και από τις επιλογές στέγασης και στήριξης των συμφερόντων αυτών σε συγκεκριμένα ψηφοδέλτια στην τρέχουσα μάχη των Αυτοδιοικητικών Εκλογών.
  Σαν Αντιδήμαρχος προσπάθησα να δώσω την μάχη και να αλλάξω κάποια πράγματα και να μείνω ακέραιος και κρυστάλλινος. Και σε μεγάλο βαθμό τα κατάφερα. Ίσως αυτό δεν ήταν αρεστό σε κάποιους Δημότες, στα συμφέροντα και κάποιες φορές ακόμα και σε συναδέλφους και φίλους, που είχαν μάθει σε άλλα πρότυπα αιρετών και διοίκησης που καθημερινά εξυμνεί ο κ. Βασίλης Γκάτσος . Και ίσως στενοχώρησα. Όμως λυσσαλέα πάλεψα ό,τι γινόταν να ήταν νόμιμο και διαφανές και να εξυπηρετεί το κοινό συμφέρον. Και δεν ζήτησα καμία προσωπική χάρη ( το προσφιλές ρουσφέτι ), ούτε μία, από κανένα και για κανένα!!! Και σε τέτοιες λογικές όπου τις συναντούσα ήμουν κάθετα αντίθετος. Και αυτό " πονούσε " και ενοχλούσε πολύ, γιαυτό και δέχτηκα και δέχομαι την πιο βρώμικη επίθεση.
  Έδωσα αυτό που πίστευα και πιστεύω για τον ρόλο και την εικόνα του αιρετού. Του αιρετού που ταπεινά, ακούραστα, έντιμα, αποτελεσματικά και με αίσθημα  διακονίας και υπηρεσίας προς τον Τόπο και τους Δημότες, επιτελεί τό καθήκον του. Δέθηκα, όπως και άλλοι Αιρετοί και Αντιδήμαρχοι του Δήμου Ερμιονίδας με το κίνημα των Εθελοντών,  συμμετέχοντας μαζί με άλλους συνδημότες μας και προσφέροντας την εθελοντική μου εργασία στην πατρίδα μου την Ερμιόνη και όχι μόνο. Και επειδή το πίστευα και το πιστεύω, δεν φοβήθηκα ούτε ντράπηκα να πάω πίσω από απορριμματοφόρα και να μάζεψω αρκετές φορές την Ανακύκλωση και επίσης αρκετές φορές σύμμεικτα απορρίμματα ( μάλιστα μια φορά ηταν σαν σήμερα Μεγάλη Παρασκευή το απόγευμα στα Δίδυμα ). Ούτε και είχα πρόβλημα μαζί με άλλους εθελοντές να κάνω διαλογή των Ανακυκλώσιμων στο Πλατύ Πηγάδι σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Μαζί με άλλους εθελοντές καθαρίσαμε τις παραλίες της Ερμιόνης μας, το Μπίστι και τους κήπους της όμορφης πόλης μας, όταν αυτοί που έχει σαν πρότυπα αιρετών και τους εξυμνεί, απουσίαζαν και μας λοιδωρούσαν. Σαφώς ουδέποτε εμφανίστηκε και ο κ. Βασίλης Γκάτσος. Ίσως ήταν απασχολημένος και δεν προλάβαινε γιατί όλο έγραφε... έγραφε.... έγραφε... επί παντός επιστητού και περί ανέμων και υδάτων. 
  Αυτά δεν άρεσαν σε πολλούς και πρώτα από όλους σε αυτούς που υμνεί ο κ Βασίλης Γκάτσος και για αυτό έλεγαν : Εμείς θέλουμε Αντιδήμαρχο και όχι σκουπιδιάρη. Και το έλεγαν γιατί δεν είχαν καμία σχέση με τον Εθελοντισμό, γιατί είχαν μάθει να δίνουν την μάχη της κατάληψης καρέκλας ( συν γυναιξί και τέκνοις συνήθως ) στην πρώτη σειρά όλων των εκδηλώσεων και γιατί είχαν μάθει όλα να τα πληρώνουν με τα λεφτά των Δημοτών και μάλιστα πολύ ακριβά και γιατί " τους χάλαγα την μανέστρα ". Και αυτούς ο κ. Βασίλης Γκάτσος τους έχει σαν πρότυπα και σε κάθε ευκαιρία τους υμνεί και τους επικαλείται. Τους " ευχαριστώ " για αυτές τους τις " νουθεσίες ", αλλά δεν θα τις ενστερνιστώ και δεν θα πάρω. Τι να κάνουμε... Υπάρχει " διαφορά φάσης " ανάμεσα σε μένα και αυτούς και ο κ. Βασίλης Γκάτσος ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει διαφορά φάσης.
  Όσο για το θέμα των απορριμμάτων είναι παντελώς ανημέρωτος, ή κάνει τον ανημέρωτο. Μια φορά στα 3,5 χρόνια βρεθήκαμε στο " πόδι " που λένε, με ρώτησε κάποια πράγματα, του εξήγησα και την άλλη μέρα άλλαξε η θέση του απέναντι στην Δημοτική Αρχή και σε μένα. Φαίνεται όμως πως οι σειρήνες που τον ελέγχουν δεν του επέτρεψαν άλλη επαφή μαζί μου, γιατί 3,5 χρόνια έγραφε.... έγραφε και δεν επεδίωξε ούτε μια συνάντηση ενημέρωσης. Ισως η συνάντηση αυτή να βοηθούσε και εμένα και τον Δήμο, γιατί ο κ. Βασίλης Γκάτσος θα μπορούσε να μας μετέφερε την πολιτική προστασίας του περιβάλλοντος από την ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗ στην Ελευσίνα που εργάστηκε τόσα χρόνια και μάλιστα σε σημαντικές θέσεις.
  Με κατηγορεί ότι εξυμνώ τον Δήμαρχο Δημήτρη Καμιζή. Ντροπή μέγιστη στο πρόσωπο του Δημήτρη Καμιζή!!! Οι αναφορές μου στο πρόσωπο του Δημήτρη Καμιζή είναι η ελάχιστη έκφραση ευχαριστιών για την επί 3,5 χρόνια αρμονική συνεργασία που είχαμε, για όλη την βοήθεια που μου έδωσε σαν πολύ εμπειρότερος από εμένα στην Διοίκηση και σε τελευταία ανάλυση είναι ένα " ευχαριστώ ", που πρέπει στα πλαίσια της ευγένειας και της πολιτικής ηθικής, να απευθύνουμε όλοι σε ένα Δήμαρχο που αποχωρεί οικειοθελώς και νικητής από την θέση του Δημάρχου μετά από το πολιτικό σκεπτικό που έγκαιρα έχει δημοσιοποιήσει. Και η στάση του Δημήτρη Καμιζή στο θέμα αυτό έχει μοναδικό ήθος και μεγαλοπρέπεια και σπανίζει. Και αντί να συμφωνεί και να υπερθεματίζει, το θεωρεί επιλήψιμο. Δυστυχώς ο κ. Βασίλης Γκάτσος, είναι πολύ μακριά από την κοινωνία του Τόπου μας, γιατί δεν ξέρει πως τον Δημήτρη Καμιζή τον εξυμνεί όλη η κοινωνία για αυτό που είναι και για αυτό που πρόσφερε σαν Ιατρός του Εθνικού Συστήματος Υγείας, σαν Διευθυντής του Νοσοκομείου Ναυπλίου, σαν Νομαρχιακός Σύμβουλος, σαν Δήμαρχος και σαν προσωπικότητα στην Τοπική κοινωνία και όχι μόνο. Λίγος σεβασμός και λίγη ευγένεια δεν βλάπτει.
  Το νέο προσωπο που εμφανίζει ο κ. Γκάτσος είναι αυτό του επικοινωνιολόγου και μέσα από αυτό απονέμει παραταξιακές ταυτότητες για τις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές. Λυπάμαι, δεν ήξερα ότι έχει και τέτοιο προσόν. Γιατί αν το ήξερα θα τον είχα συμβουλευτεί και θα του είχα αναθέσει και την προσωπική μου επικοινωνιακή πολιτική. Με αυτή την καινούρια του δεξιότητα με κατατάσσει στον συνδυασμό του κ. Λάμπρου. Αλήθεια τον κ. Λάμπου τον ξέρει; Και αν ναι, από που; Ξέρει αλήθεια ότι ο κ. Λάμπρου έφτιαξε καινούρια παράταξη; Δεν μπορεί να μην το ξέρει, γιατί και πολύ καλά Ελληνικά ξέρει και διαβάζει. Απλά έτσι τον βάζουν να εκφράζεται οι σημερινοί εκλεκτοί του και πολιτικοί του φίλοι και αυτοί να κρύβονται, πίσω από τις μηχανοραφίες τους, φοβούμενοι την κρίση του λαού, για τις ευθύνες που έχουν. Φαίνεται ότι ο κ. Βασίλης Γκάτσος δεν αναγνωρίζει σε ένα από τους εκλεκτούς της ψήφου του στις προηγούμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές την ικανότητα και την δυνατότητα να κρίνει τα πολιτικά δρώμενα του Τόπου και να αποφασίζει. Εκτός αν δεν μπορεί να κάνει αλλιώς γιατί έτσι του λένε και έτσι πρέπει να κάνει. Ξέρει ο κ. Βασίλης Γκάτσος ότι ήμουνα ο πρώτος που διαφώνησα πολιτικά με το εγχείρημα του κ. Λάμπρου, την διαφωνία μου αυτή την εξέφρασα δημόσια μέσα στην Παράταξη, αλλά και στον κ. Λάμπρου. Και επειδή ήμουν πεντακάθαρος μαζί του, διατηρώ άριστες προσωπικές σχέσεις, ως πάντα είχα και θα έχω, συνεργάζομαι και θα συνεργάζομαι αρμονικά στα πλαίσια που οι νόμοι και οι ανάγκες του Δήμου καθορίζουν στην περίεργη συγκυρία που περνά ο Δήμος λόγω προεκλογικής περιόδου και έως τις 31 Αυγούστου, που θα εγκαστασταθεί η νέα Δημοτική Αρχή. Η λογική των αρεστών του κ. Βασίλη Γκάτσου, " διαίρει και βασίλευε ", παραμένει μακρυά από εμένα και την κοινωνία μας. 
  Δεν πρόκειται πλέον να ασχοληθώ πλέον με τον κ. Βασίλη Γκάτσο. Μόνο σε μια περίπτωση θα το αθετήσω αυτό. Αν τολμήσει κάποτε να θέσει τον εαυτό του στην δημόσια κρίση, είτε για Δήμαρχος, είτε για Δημοτικός Σύμβουλος, μιας και έχει το προτέρημα να έχει γνώμη και λόγο επί παντός επιστητού. Αυτό θα είχε πολύ ενδιαφέρον και τότε θα τα πούμε.
  Μέχρι τότε λοιπόν εγώ, όποτε κρίνω ότι μπορώ βιολογικά και έχω διάθεση ανιδιοτελούς προσφοράς στον τόπο μας και στην Ερμιόνη μας, θα τολμώ να κάνω αυτό που ποτέ μέχρι σήμερα δεν τόλμησε ο κ. Βασίλης Γκάτσος. Θα θέτω τον εαυτό μου στην κρίση του λαού και από την οποιαδήποτε θέση θα προσφέρω αυτό που μπορώ κλείνοντας τα αυτιά μου και αγνοώντας αυτά που γράφει και λέει ο κ. Βασίλης Γκάτσος καθ' υπαγόρευση άλλων κρυψίνων και κακόβουλων.
  Στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της " ΔΥΝΑΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ " του κ. Γιάννη Γεωργόπουλου, για λόγους που εξήγησα με την ανακοίνωσή μου και κυρίως γιατί και ο Γιάννης ο Γεωργόπουλος και η " ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ", δεν εκφράζουν, ούτε και στεγάζουν άνομα οργανωμένα ή μη συμφέροντα. Και η " ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ " δεν πηγάζει ούτε εκπορεύεται από αυτά. Θεωρώ πως ο λαός θα μας εμπιστευτεί και θα μας δώσει την εντολή.
  Εγώ, κάτω από την ανάγκη ενίσχυσης και αναβάθμισης του ρόλου της Ερμιόνης μας ως σημαντικού πόλου στον Καλλικρατικό Δήμο, την αγάπη μου για την Ερμιόνη μας ( 19 χρόνια εργάζομαι στο Γυμνάσιο - Λύκειο Ερμιόνης, τα παιδιά μου και τα δύο αυτό το σχολείο τελείωσαν με άριστο ήθος και επίδοση και δεν " μετοίκησαν " σε άλλο σχολείο του Δήμου μας, δραστηριοποιήθηκα σε αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους της Ερμιόνης μας ) και την αντίθεσή μου στην λογική ερήμωσης των Τοπικών κοινωνιών που επιβάλλει το τέρας του Καλλικράτη, θα θέσω υποψηφιότητα για το Τοπικό Συμβούλιο της Ερμιόνης μας. Δηλώνω πως θα εξακολουθήσω να προσφέρω την εμπειρία μου στα νέα στελέχη του συνδυασμού που θα αναλάβουν τους ρόλους που είχα, με την ευχή να τα κάνουν καλύτερα από εμένα και θα υπηρετήσω την Ερμιόνη μας, από όποια θέση με στείλουν οι συμπατριώτες και οι συμπατριώτισσες. Γιατί ως όλοι γνωρίζουν δεν είμαι δεμένος με καρέκλες, γιατί δεν το έχω ανάγκη και μπορώ να προσφέρω τα μέγιστα και από την πιο " ταπεινή " θέση, αν και για μένα δεν υπάρχουν ταπεινές θέσεις, αλλά μόνο θέσεις προσφοράς και υπηρεσίας. Και αυτό ως φαίνεται το φοβούνται πολλοί και το εκφράζει ο κ. Βασίλης Γκάτσος που είναι δεμενος μαζί τους και τους εξυμνεί αδιαλλείπτως.

Σταύρος Κούστας
Αντιδήμαρχος του Δήμου Ερμιονίδας
και 
Υποψήφιος Σύμβουλος 
για το Τοπικό Συμβούλιο Ερμιόνης 
με τον συνδυασμό 
" ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.