Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016



ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2016

ΤΙΤΛΟΣ ΤΕΛΟΥΣ :

ΑΘΩΟΣ ΣΕ ΟΛΑ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!


  Την Παρασκευή 9 Δεκέμβρη στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ναυπλίου, γράφτηκε ο επίλογος και το τέλος μιας 4ετούς περίπου προσωπικής ¨ περιπέτειας ¨, όπου βρέθηκα ουκ και ολίγες φορές στο εδώλιο του κατηγορούμενου για μόλυνση και υποβάθμιση του περιβάλλοντος, για ευθύνη για ότι συνέβαινε στο χώρο του Σταυρού Διδύμων δηλαδή στο ανάθεμα του δεματοποιητή και στην τελευταία πράξη αυτής της ¨παράστασης ¨ για παράβαση καθήκοντος, ηθική αυτουργία και δόλο στην πρόσληψη εποχιακού υπαλλήλου από τον Δήμο Ερμιονίδας στον τομέα της καθαριότητας.



  Όσες φορές βρέθηκα στη θέση του κατηγορούμενου και για όσα μου αποδίδονταν ΚΡΙΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ  ΑΘΩΩΘΗΚΑ ΠΑΝΥΓΥΡΙΚΑ, αισθανόμενος την μέγιστη ηθική ικανοποίηση και δικαίωση αφενός και αφετέρου απογοητεύοντας τους ¨ προφήτες ¨ και τα ¨ ντόπια παπαγαλάκια ¨, που είχαν προαναγγείλει τις καταδίκες μου και το μαύρισμα του ποινικού μου μητρώου!!! Και σε όλες τις περιπτώσεις η Δικαιοσύνη, βασικός και υπέρτατος πυλώνας της Δημοκρατίας, αποφάνθηκε με γνώμονα το ότι οι ευθύνες πρέπει να αποδίδονται στους πραγματικά υπεύθυνους, που σαφώς δεν ήμουνα εγώ και η προηγούμενη Δημοτική Διοίκηση του Δήμου Ερμιονίδας, αλλά η Περιφέρεια Πελοποννήσου, ο ΦΟ.Δ.Σ.Α Αργολίδας και μετέπειτα Πελοποννήσου και οι αρμόδιες Υπηρεσίες.



  Η στάση πολιτικής ευθύνης, ηθικής και εντιμότητας επιβάλει να αποδέχεσαι τις ευθύνες σου, με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεν μπορείς όμως να αποδέχεσαι και να σιωπάς μπροστά στις προσπάθειες κατασυκοφάντησης, προσωπικής σπίλωσης, αποπροσανατολισμού στην απόδοση ευθυνών, ποινικοποίησης της πολιτικής ζωής από οπουδήποτε και αν προέρχεται και ¨ τιμωρίας ¨ γιατί διαφωνείς μαζί τους σε θέματα Αυτοδιοικητικά ή και γιατί ¨ δεν είσαι ... δικός τους ¨. Και η Δικαιοσύνη, αποδεικνύοντας ότι είναι Πυλώνας Δημοκρατίας, με τις αποφάσεις της σε ολόκληρο αυτό το 4ετές ¨ ταξίδι ¨ μου στα έδρανα του κατηγορουμένου, με προστάτευσε, αποκατέστησε την αλήθεια ¨ πέρα ως πέρα ¨ και τοποθέτησε τα ¨ πράγματα ¨ και τις ευθύνες στην σωστή τους θέση και διάσταση!!!   

  

  Όσα γράφω δεν αποτελούν ούτε ¨ πόνο ψυχής ¨, ούτε ¨ κραυγή δικαίωσης ¨. Δεν τα έχω ανάγκη, δεν έχω μάθει να εκφράζομαι με αυτό τον τρόπο και η σημερινή εξέλιξη και το ¨φινάλε ¨ ήταν εκ μέρους μου αναμενόμενο. Τα γράφω μόνο και μόνο για να αναδείξω ότι υπάρχει ¨ φως ¨ και δικαίωση και να ενισχύσω όλους όσους από οποιοδήποτε ¨ μετερίζι ¨ αγωνίστηκαν ή αγωνίζονται και δυστυχώς βρίσκονται την δυσάρεστη θέση να έχουν παράλληλο ¨ ταξίδι ¨ με το δικό μου!!!



  Τελειώνοντας θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τα μέλη της προηγούμενης Δημοτικής Διοίκησης του Δήμου Ερμιονίδας που στάθηκαν δίπλα μου, τον από παλιά οικογενειακό μου φίλο και σύντροφο Δικηγόρο και Βουλευτή Γιάννη Γκιόλα, που ήταν δίπλα μου στις αίθουσες των Δικαστηρίων  και την οικογένεια μου και τα φιλικά μου πρόσωπα που συνέχεια μου έδιναν κουράγιο και με στήριζαν.  


Σταύρος Κούστας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.