Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ.

  Ευχαριστώ τον συμπατριώτη blogger και συναγωνιστή στο Εθελοντικό κίνημα στο Δήμο μας, Σταμάτη Δαμαλίτη για την φιλοξενία αναρτήσεών μου στο blog του < ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ. ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ >. Επίσης τον ευχαριστώ για τον σχολιασμό του στην τελευταία μου ανάρτηση - ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου ως Υποψήφιου Κοινοτικού Συμβούλου για την ιδιαίτερη Πατρίδα μου την Ερμιόνη.
  Θέλω να δηλώσω πως δεν κατέρχομαι στις επερχόμενες Δημοτικές για Πρόεδρος του Κοινοτικού Συμβουλίου για την Ερμιόνη. Θεωρώ πως και εγώ είμαι ένας εκ των άξιων συνυποψηφίων του συνδυασμού για το Κοινοτικό Συμβούλιο της Ερμιόνης και με αυτό το πνεύμα θέτω τον εαυτό μου στην κρίση των συμπατριωτών. Αυτοί δηλαδή ο λαός θα κρίνουν ποιοι θα εκλεγούν και ποιος θα είναι ο Πρόεδρος. Όπως είναι σωστό τα " δαχτυλίδια " τα δίνει ο Λαός, σε αυτόν ανήκουν και σε αυτόν πρέπει να επιστρέφονται!!!


Σταύρος Κούστας

Αντιδήμαρχος του Δήμου Ερμιονίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.