Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Σταύρος Κούστας σε Γιώργο Μπροδήμα...

  Γιώργο το ταξίδι που με έστειλες ήταν μεγάλο, επίπονο αλλά ουσιαστικό και πολύ ενδιαφέρον!!! Νοερά σου ομολογώ ότι δυσκολεύομαι πολύ να το κάνω... Σου υπόσχομαι ότι θα το κάνω με το αυτοκίνητό μου όσο δύσκολο και επικίνδυνο και αν είναι αυτό!!! Σε ευχαριστώ για όσα μου αναφέρεις και για όσα με πληροφορείς και σου ομολογώ ότι κάποια δεν τα ξέρω καθόλου και καποια δεν τα ξέρω σε βάθος. Κατά συνέπεια με βοηθάς αρκετά και αυτό το εκτιμώ ιδιαιτέρως!!! Η πληροφόρηση και ο πλουραλισμός είναι απαραίτητα για την Δημοκρατική νοοτροπία και απαραίτητα στοιχεία για την κρίση και την σωστή μας άποψη. Θέλω την βοήθειά σου γιατί εκτιμώ ότι θα είναι ουσίας. 
  Όσο για τις ¨εξαγγελίες¨ μου Γιώργο, επέτρεψέ μου να έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και σαφή διάθεση και δύναμη αντίστασης στην αφομοίωση και στην αλλοτρίωση μου!!! Και τα όποια εκφυλιστικά φαινόμενα, από όπου και αν προέρχονται, θα με βρουν απέναντι!!! Εγώ Γιώργο ναι θέλω να αλλάξω το τόπο μου ακόμα και μέσα από ρήξεις και αυτό το έχω πολλές φορές κάνει μέχρι σήμερα και στην προσωπική μου ζωή αλλά και σαν Δάσκαλος!!! Ξέρω ότι ο δρόμος δεν είναι καθόλου εύκολος!!! Αντίθετα!!! Έχω μπροστά μου μια πρόκληση... Και οι προκλήσεις είναι όμορφες, ενδιαφέρουσες και δίνουν δύναμη και ώθηση!!! Και γιατί Γιώργο να μην έχω και εγώ μια ταπεινή φιλοδοξία για μένα, στον νέο μου βηματισμό; Χωρίς φιλοδοξίες και όνειρα για κάθε μας στιγμή Γιώργο δεν ζούμε!!! 
  Σε ευχαριστώ για την παρέμβασή σου, ήταν πολύ ευγενική και ουσιαστική για μένα και ειλικρινά δεν θα μπορούσα να μην ζητήσω την επαφή και την βοήθεια και από εσένα και από κάθε Συμπολίτη και Συμπολίτισσα που στέκεται σοβαρά και υπεύθυνα απέναντι στα προβλήματα. Η πόρτα μου και η καρδιά μου είναι ανοιχτή κάθε στιγμή και σε σένα και σε όλους. Αυτό άλλωστε απαιτεί και ο προσωπικός πολιτισμός που τόσο μας έχει λείψει τελευταία!!!

Σε ευχαριστώ

Σταύρος Κούστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.